星期六, 5月 28, 2005

Keep and Walking

七個多月的軍旅生活..

過去的一個禮拜..應該是我最狼狽的一個禮拜吧...

換單位..努力適應..再換單位..再努力適應..

我就像皮球一樣..丟來丟去..

整個過程中..我努力保持好態度..

但..好累...

我變的不積極..變的無所謂...

我不想講..也不知跟誰講...誰懂呢..

站哨的深夜...清唱一首詩歌都讓我淚流滿面...

告訴自己..Keep and Walking



Even though I walk through the valley of the

shadow of death,I will fear no evil,

for you are with me;your rod and your staff,

they comfort me.



Psalm 23:4

沒有留言: